כל הנעליים באתר במחירי השקה חיפשתם דגם באתר ולא מצאתם?  שלחו לנו וואטסאפ ונשמח לעזור

מדיניות משלוחים

משלוחים – חשוב לדעת:

• ההזמנות נשלחות מהארץ/מחו"ל עם חברת שליחויות ישירות אליכם באופן "משלוח מהיר"
• זמן משלוח ממוצע הוא 7-15 ימי עסקים, לא כולל יום ההזמנה (למעט חגים)
• במידה וחבילה נעצרת לבדיקה מדגמית במכס יתכן ויהיה איחור של מספר ימים
• במקרה הלא סביר שהמכס יחליט לעצור את החבילה – אנו ניקח אחריות מלאה ונדאג לטיפול ולשחרור.
משלוחים – אז איך זה עובד בפועל?
לאחר שמתבצעת הזמנה באתר, הלקוח מקבל מייל עם מספר ההזמנה וטופס עם כל פרטי ההזמנה.
אצלנו אין צורך לעקוב אחרי מספרי מעקב ולבדוק יומיום היכן החבילה-זה עלינו!
מפה ואילך הנהלת האתר תטפל, תדאג ותעדכן באופן שוטף את המזמין עד לקבלת המוצר לידו.
הנהלת האתר במעקב אחת ההזמנות ואחראית עד לקבלת המוצר לידך.
החזרות – חשוב לדעת:

• ניתן להחזיר מוצר פגום בתוך 14 ימים מיום איסוף החבילה מנקודת האיסוף.
• ניתן להחזיר מוצרים שלא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית בלבד ובהתאם לתקנון.
• על מנת שנוכל לזכות את ההזמנה בהחזר כספי ובהתאם לשיקולנו ואישורנו, תחילה על המוצר להגיע אלינו ללא שום פגם.
• במקרה של החזרת מוצר יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל/וואטסאפ לקבלת אישור וכתובת למשלוח החזרת החבילה.
• יש לשלוח את החבילה באמצעות דואר רשום לכתובת שתקבלו.
• החבילה תיבדק וזיכוי/החלפה ינתן בהתאם.
החזרות – אז איך זה עובד בפועל?
במקרה בו התקבל מוצר פגום, בתוך 14 ימים מיום איסוף החבילה, תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ולבקש להחזירו. בעת יצירת קשר עם שירות הלקוחות מומלץ להצטייד במספר ההזמנה הרלוונטי בכדי שנוכל לזהות את ההזמנה במערכת שלנו בזריזות.
בצ’אט עם הנציג תתבקשו לציין את סיבת החזרת החבילה וכל זאת בתנאי שלא בוצע בו שימוש ויוחזר באריזתו המקורית.
אם לא נעשה שימוש במוצר והוא נמצא באריזתו המקורית, יתקבל אישור להחזרת המוצר ונציג השרות שלנו יספק את כתובת המשלוח.
את המוצר יש לשלוח בדואר רשום בלבד. הסיבה לכך היא שדואר רשום מגיע עם מספר מעקב ויאפשר לך ולנו לעקוב אחר המשלוח ולאמת שהחבילה הגיעה ליעדה.
כאשר החבילה תיאסף, הצוות שלנו יבדוק את המוצר וההחזר הכספי המלא יבוצע לאחר מכן.
הערה חשובה: אחריות זו תקפה אך ורק למוצרים שהגיעו ללקוח לא תקינים. מוצרים שהגיעו תקינים והתקלקלו לאחר זמן, אינם זכאים לאחריות זו.
כיצד ניתן לבטל הזמנה?
לאחר שהזמנה יצאה מהמחסן בארץ/בחו"ל למשלוח, וכעבור 24 שעות מעת ביצוע התשלום, לא ניתן יהיה לבטל את ההזמנה. ביטול ההזמנה תתאפשר עד 24 שעות מרגע ההזמנה-אנא בדקו את מדיניות ההחזרות שלנו, אנו מודים לכם על הבנתכם.
מרגע שהמשלוח יצא לדרך לא ניתן לבטל את ההזמנה, אך ניתן להחזיר את המוצר בהתאם לאישור ולתנאי הסחר.
*הזמנה שהתקבלה ובוטלה ב-24 שעות מיום ביצועה כרוכה בעמלת ביטול בסך 9% – עמלות סליקה של חברות האשראי וטיפול הנהלת חשבונות.
שרות לקוחות וואטסאפ
שרות מהיר זמין ללקוחות החברה, לברורים ושאלות
מספר טלפון:
0543948286

מייל להתקשרות:
Shoes.online2013@gmail.com

עבור לשיחה בוואטסאפ
שלום shoes2013 לשירותכם איך אפשר לעזור?